.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رادان: بصيرت با پيروي از فرامين ولي فقيه حاصل مي شود

جانشين فرمانده نيروي انتظامي گفت: بصيرت و هوشياري با پيروي كامل از فرامين ولي فقيه حاصل مي شود.

سردار سرتيپ دوم 'احمدرضا رادان' روز پنجشنبه در سومين يادواره شهداي امدادگر بسيجي جمعيت هلال احمر مازندران در ساري افزود: شاخص بصيرت، دنباله روي از فرمايشات ولي فقيه است و شهداي گرانقدر ايران اسلامي در دوران مختلف به خصوص دفاع مقدس، اين مهم را به اثبات رساندند.
وي با اشاره به رشادت ها و ايثارگري هاي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بيان داشت: رزمندگان اسلام به زيبايي صحنه هايي از ايثار، استقامت، پايداري و شهادت طلبي را به نمايش گذاشتند.
جانشين فرمانده نيروي انتظامي دفاع مقدس را دانشگاه تربيت انسان‌هاي عاشق دانست و ادامه داد: رزمندگان اسلام با دست خالي و تنها با توكل به خداوند متعال، به مقابله با ارتش مجهز بعثي عراق پرداختند و توانستند بر استكبار جهاني فائق آيند.
وي با اشاره به رشادت هاي امدادگران بسيجي در جبهه هاي جنگ خاطرنشان ساخت: امدادگران بسيجي زير غرش توپ و تانك‌هاي دشمن، مشغول امدادرساني به رزمندگان بودند و جسم نيمه‌جان رزم‌آوران سپاه اسلام و يا شهيدان هم‌رزم خود را با سختي هاي فراوان به پشت جبهه‌ها منتقل مي كردند كه اين كار، خدمتي بزرگ و در خور تحسين به‌شمار مي آيد.
سردار رادان اضافه كرد: اعمال تحريم ها ، برپايي قائله هاي مختلف نظير گنبد، خلق عرب در خوزستان، توطئه ها و ترورهاي منافقين مي توانست هر كشور مستحكمي را به زوال و نابودي بكشاند اما با استقامت، پايداري و ولايتمداري مردم مسلمان و امت هميشه در صحنه ايران اسلامي، همه اين دسيسه‌ها و توطئه‌ها خنثي شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 مهر 1389
سردار! این که گفتی «سمیعت» است نه بصیرت»! سمیعت مربوط به نظامی هاست اما بصیرت مربوط به اهل تقوا و تفکر است و ممکن است با هم تفاوت دیدگاه هم داشته باشند گوناگون اما دلسوزانه و مشفقانه.
راسنی تو اگر خیلی به قول خودت بصیرت داری چرا این همه بهانه به فتنه گران پس از انتخابات دادی ؟؟ مگر حضرت آقا مخالف نوع رفتار شما نیست ؟ کهریزک؟ کوی دانشگاه؟ کوی سبحان؟رفتار وحشیانه با مردم؟ حتما از بصیرت شماست که باید یگویم اگر این بصیرت است که شما مدعی هستید همان بهتر که به اقتضای شغلت سمیعت داشته باشی و بیشتر از این آبروی نظام را پیش خناسان و ضد انقلاب نبرید، مثال شما مانند خاله خرس است نیت خدمت دارید اما چون بصیرت ندارید بر خلاف نیت و نظر حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی و برخلاف 30 سال تجربه انقلاب ،چنان رفتار ضد دینی می کنید که گویا فرمانده شما غیر از مقام عظمی ولایت است ؟صبرکنید فتنه سبز، تمام شود آنگاه ملت حساب شما را از انقلاب جدا کرده و قانون را در مورد شما اجرا می کند تا دیر نشده به دامن اسلام برگردید ماییم و تیغ و حلقوم شما یک مو ز سر علی اگر کم گردد. یا حق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.748 seconds.